تفاوت پنجره آلومینیومی با UPVC

۳۴ بازديد

تفاوت پنجره آلومینیومی با upvc یکی از مواردی که باعث استفاده از نوارهای پلی آمید در بین پروفیل های آلومینیوم میباشد. نوارهای پلی آمید عایق حرارتی هستند و تبادل حرارتی بین داخل و خارج منزل را غیر ممکن میکند.

در این مقاله به معرفی یکی از سیستم های پنجره آلومینیومی لولایی به نام PH54 می پردازیم.

ویژگی های سیستم  PH54

  1. عرض فریم 54 میلی متر، با توجه به عریض شدن این سیستم استقامت بالا به منظور استفاده از شیشه های سنگینتر.
  2. عملکرد بالا و قابلیت اجرای درب و پنجره به منظور کاربرد های مختلف
  3. امکان نصب شیشه تک جداره و 2جداره از ضخامت 6 تا 33 میلی متر
  4. قابلیت نصب توری پلیسه در نمای خارجی پنجره
  5. امکان اجرای طیف های گوناگون رنگ شامل خدمات آنادایزینگ آلومینیوم، خدمات رنگ پودری و طرح چوب
  6. دارای استقامت بالا نسبت به پنجره های U.P.V.C در برابر اشعه آفتاب و عوامل جوی .
  7. هوابندی کامل با استفاده از نوار های EPDM
  8. استفاده از بهترین یراق آلات درب و پنجره آلومینیومی

تفاوت پنجره آلومینیومی با upvc می توان دریافت که چرا با وجود تفاوت قیمت پنجره دوجداره الومینیوم با upvc گزینه مناسب تر همواره ترمال بریک است.

تفاوت پنجره ترمال بریک با upvc

امنیت در پنجره های آلومینیوم و upvc به طور قابل توجهی از انواع دیگر همچون پنجره های چوبی بالاتر است. با این حال سطح امنیت این نوع پنجره ها نیز بسته به نوع و کیفیت قفل ها متغیر است. بیشترین تفاوت موجود میان پنجره آلومینیومی و upvc در زیبایی ظاهری آنهاست. ظاهر براق پنجره های آلومینیومی و طیف گسترده ای از رنگ های پودری، رنگ های آنادایزینگ طلایی و شامپاینی ظاهری مدرن به فضای ساختمان می بخشد. همچنین امکان طراحی پنجره های با پروفیل های سبک تر و استحکام بالا در پنجره های آلومینیومی وجود دارد و این مزیتی است که پنجره های آلومینیومی نسبت به upvc دارند.

 

تفاوت پنجره دوجداره آلومینیومی با UPVC

تنوع درب و پنجره های آلومینیومی، ترمال بریک و انواع upvc گاه آنقدر زیاد است که این سوال به وجود می آید که فرق پنجره پی وی سی با آلومینیوم چیست. باین حال، تفاوتهایی که در انواع پنجره ها وجود دارد از جمله تفاوت قیمت پنجره آلومینیومی با upvc و همچنین تنوع طراحی باز و بسته شدن قاب پنجره ها باعث شده است که بنا بر نوع خواست بتوان میان آنها بهترین گزینه را انتخاب کرد. وجود انواع مقاطع پروفیل های آلومینیومی برای قرار دادن صفحات بزرگ شیشه ای به اندازه کافی مقاوم است و این نکته به آن معنا است که اگر تمایل دارید تا نمایی بزرگتر و ویویی بهتر داشته باشید بدون اینکه پنجره را به چند بخش تقسیم کنید با پنجره های آلومینیومی دیدی بهتر داشته و از نور طبیعی بیشتر استفاده کنید.

امکان رنگ کردن و ایجاد بافت بر روی سطح پروفیل های آلومینیوم نیز از جمله مزایایی است که می توان به این صورت علاوه بر رنگ طبیعی و نقره ای پنجره های آلومینیومی با افکت های متنوع انواع پنجره ها با سبک و سلایق مختلفی داشت. با مقایسه پنجره ترمال بریک و upvc و بررسی تفاوت های موجود میان پنجره های آلومینیومی و پنجره های upvc می توان به امکان طراحی متنوع و تفاوت پنجره های آلومینیومی نام برد. فلز آلومینیوم در عین سادگی و سبکی استحکام بالایی دارد و این باعث می شود که طراح و سازنده در و پنجره امکان این را داشته باشد تا قاب پنجره را تا حد ممکن باریک طراحی کند. انواع پنجره های ابعاد بزرگ مثل لیفت اند اسلاید، محوری، لولایی و کشویی با فلز آلومینیوم قابل ساخت است.

مقایسه قیمت پنجره آلومینیوم و UPVC

عوامل مختلفی در تعیین قیمت پنجره ها دخیل هستند. مقایسه پنجره آلومینیوم و upvc از نظر ابعاد، نحوه طراحی، امکانات و قابلیت‌های موجود همه باعث ایجاد تفاوت قیمت پنجره های دوجداره آلومینیومی با upvc می‌شوند. با این حال ممکن است با توجه به آیتم‌های استاندارد در و پنجره قیمت پنجره upvc نسبت به پنجره های دوجداره آلومینیومی بیشتر به نظر برسد. بنابراین پاسخ به این سوال که پنجره آلومینیومی بهتر است یا upvc باید گفت، آلومینیوم از جمله فلزهای مقاومی است که امروزه در اغلب ساخت و سازها و بنای ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می گیرد. اثر آلومینیوم بر معماری مدرن نه تنها بر زیبایی آنها افزوده است، بلکه منجر به دوام و ماندگاری بسیار بالای آنها نیز می‌گردد. به همین ترتیب است که استفاده از آن با وجود تفاوت قیمت با upvc همچنان مخاطبین خود را خواهد داشت.

 

مقایسه پنجره آلومینیوم و UPVC

بررسی انواع پنجره ها و تفاوت پنجره آلومینیومی با یو پی وی سی باعث می‌شود امروزه انواع متفاوتی از درب و پنجره تولید و در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. انتخاب بهترین نوع درب و پنجره متناسب با نیاز یکی از مهمترین بخش ها خواهد بود که برعهده طراح، سازنده و صاحبان خانه می باشد. در این میان رقابت شدیدی میان پنجره های آلومینیومی و پنجره های upvc وجود دارد که لازم است آنها را در کنار یکدیگر قرار داده و با بررسی مزایای و معایب هرکدام بهترین گزینه را برگزید. اینکه آیا پنجره آلومینیومی بهتر است یا upvc ، تفاوت پنجره ترمال بریک با upvc چیست، بسته به نظر و سلیقه اشخاص است. در این میان عوامل متعددی نظیر قیمت تمام شده، مقاومت و استحکام، نوسانات دمایی و لزوم استفاده از پنجره های مقاوم و عایق شده در برابر شرایط آب و هوایی متفاوت می تواند در انتخاب نوع پنجره دخیل باشد.

فرق پنجره آلومینیوم و UPVC

اغلب معماران با این سوال مواجه می شوند که تفاوت پنجره یو پی وی سی و آلومینیوم چیست؟ در واقع، برای ساختن یک بنای مقاوم و زیبا ابتدا باید تفاوت انواع پنجره ها را بررسی کرد. ماندگاری بالا، طول عمر، عدم تغییر ظاهری در کنار امکان استفاده مجدد از آلومینیوم طی سالها بدون اینکه دچار افت کیفیت گردد. از جمله عواملی هستند که باعث افزایش مخاطب در سال‌های اخیر می گردد. پنجره های دوجداره آلومینیومی با نحوه طراحی مدرن و استفاده از سیستم ترمال بریک می تواند علاوه بر زیبایی و دوام انرژی را تا درصد بالایی ذخیره ساخته و مانع هدر رفت منابع انرژی گردد. همچنین امکان طراحی انواع پنجره ها با قاب‌های متنوع و انواع سیستم های پنجره های کشویی و لولایی نیز می تواند در زیبایی ساختمان اثرگذار باشد. بنابراین برای محاسبه و بررسی تفاوت قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی و upvc بهتر است ابتدا به ابعاد و نوع پنجره توجه داشته و سپس بر اساس هر متر مربع و قیمت روز آلومینیوم قیمت آن را محاسبه نمایید. به این ترتیب می توانید بررسی کنید که آیا پنجره دوجداره آلومینیومی بهتر است یا upvc و سپس بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

تفاوت پنجره ترمال بریک آلومینیومی با UPVC

گاه ممکن است در انتخاب پنجره مناسب به این سوال برخورد کنید که پنجره دوجداره آلومینیومی بهتر است یا upvc، در این میان بررسی نکات مهم و مزایای و معایب هرکدام می تواند راهگشای انتخاب مناسب و متناسب با نیاز شما باشد. بسیاری از سازندگان، معماران و همچنین بهره برداران نهایی در میان گزینه های متعدد در انواع پنجره به دو گزینه نهایی پنجره های آلومینیومی و upvc می رسند. این دو گزینه ازجمله جدیدترین و بهترین انواع پنجره است که بنا بر نیاز ساختمان‌های مدرن و سنتی مورد استفاده قرار می گیرند. پنجره های ترمال بریک آلومینیومی از جمله فناوری های نوینی است که امروزه رواج گسترده ای یافته است. ممانعت از عبور جریان هوا، عایق صوتی، برودتی و حرارتی و همچنین امکان نصب شیشه دوجداره وسه جداره از جمله نکات مثبتی است که باعث انتخاب پنجره های ترمال بریک آلومینیومی می گردد.

طیف گسترده آلومینیوم رنگی نسبت به پنجره

یو پی وی سی

 

یکی دیگر از تفاوت های پنجره ای آلومینیومی با upvc انجام پوشش های آنادایزینگ آلومینیوم و خدمات رنگ پودری روی سطوح پروفیل پنجره میباشد که میتواند حفاظت سطح آلومینیوم را چند برابر کند.طیف گسترده آلومینیوم رنگی، این امکان را به وجود آورده ­اند که درب

 و پنجره آلومینیومی قابلیت سازگاری با هر نوع دکوری را داشته باشند. خدمات رنگ پودری طیف های جذابی را برای  درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ایجاد می­ کند.

روش های بالا بردن مقاومت آلومینیوم، انجام عملیات انادایز روی آلومینیوم می باشد که مقاومت خوردگی فوق العاده و طیف رنگی وسیعی را برای آنها پدید می ­آورد. چنین سطح هایی به طور گسترده برای نماهای داخلی و بیرونی استفاده می ­شود.

تفاوت قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی با UPVC

برای تفاوت قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی با UPVC و سایر انواع پنجره ها، عوامل متعددی دخیل هستند. برای کاهش قیمت پنجره های منزل یا پروژه های خود، میتوانید پنجره های یو پی وی سی را انتخاب کنید. وزن سبک، قیمت پایین و ظاهر سفید و یکدست این نوع پنجره ها عامل اصلی استقبال از آنها می باشد. اما اگر به دنبال پنجره های مقاوم تر هستید، پنجرهای آلومینیومی بهترین انتخاب هستن. در پنجره های آلومینیومی می توانید از قفل های ایمن تر و باکیفیت تر از upvc استفاده کنید، همچنین با مقایسه پنجره ترمال بریک با upvc متوجه خواهید شد که انواع یراق آلات متنوع در انواع طراحی باعث زیبایی دوچندان درب و پنجره های آلومینیومی می شود که جذابیتی تازه را به این سبک پنجره ها می بخشد. پنجره های آلومینیومی قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست هستند. امکان استفاده مجدد از فلز آلومینیومی باعث شده است که فلز آلومینیومی پس از پایان مصرف به طبیعت باز نگردد و امکان تولیدات متنوع را داشته باشد.
تفاوت پنجره آلومینیومی با upvc می توان دریافت که چرا با وجود تفاوت قیمت پنجره دوجداره الومینیوم با upvc گزینه مناسب تر همواره ترمال بریک است.
 
دوام بالا نسبت پنجره یو پی وی سی

برخلاف بسیاری از مواد دیگر از جمله درب و پنجره upvc، آلومینیوم دچار تورم، ترک، شکاف یا تاب برداشتگی در طی زمان نمی­شود و طول عمر طولانی در محصول تضمین می­شود.ویژگی­ های مقاومت در آلومینیوم سبب می­شود تا تعمیرو­نگهداری قاب پنجره آلومینیومی بسیار کم باشد .

انعطاف در طراحی نسبت به درب و پنجره UPVC

مقاومت ذاتی و انعطاف­ پذیری آلومینیوم برای تولید شدن با مشخصات کاملا دقیق به این معناست که هر نوع طراحی که به تصور شما برسد، قابل انجام است.با بودن سیستم ­های بیشمار، انواع طیف های رنگی مختلف، آلومینیوم قابلیت ارائه طیف وسیعی از سیستم­های با صرفه اقتصادی تا سیستم ­های کاملا حرفه­ ای را با داشتن عملکرد حرارتی فوق العاده دارد.

مقایسه پنجره ترمال بریک با UPVC

مقایسه پنجره ترمال بریک با upvc و سایر پنجره ها از گذشته رواج داشته است. توجه به نکات مثبت هرکدام باعث می شود تا انتخابی مناسب و متناسب با نوع سازه را داشته باشیم. Upvc از جمله مواد نوینی است که امروزه رواج پیدا کرده است متوسط عمر پنجره های upvc بین 15 تا 20 سال تخمین زده شده البته این تخمین بسته به استفاده از مواد اولیه درجه یک میباشد.که با توجه به نحوه نگهداری و آب و هوای منطقه می تواند متغیر باشد. اما این سن برای پنجره های آلومینیومی حدود 50 سال برآورد شده است. پنجره های آلومینیومی در مقایسه با پنجره های upvc دوام و ماندگاری بسیار بالاتری دارند. چرا که آلومینیوم از جمله مقاوم ترین فلز ها در برابر شرایط متغیر جوی است. بسیار با دوام و مقاوم در برابر پوسیدگی است که با توجه به نیاز اندک به تعمیر و نگهداری می تواند مصرف ساده ای داشته باشد.

مقایسه پنجره آلومینیومی با UPVC

مقایسه پنجره آلومینیومی با upvc معیارهای مختلفی دارد، چرا که قاب های upvc هم مخاطبان خود را دارند که اغلب در رنگ سفید ساده و با قاب استاندارد مورد استفاده مخاطبین قرار می گیرد. از جمله ویژگی‌ها و معایب این نوع پنجره در مقایسه با پنجره های الومینیومی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

امنیت

در زمینه امنیت نمی توان گفت پنجره آلومینیوم بهتر است یا upvc چرا که قاب‌های پنجره تاثیری بر امنیت ندارند تنها در این بخش شیشه ها هستند که تاثیر گذارند. در عین حال شیشه ایمن می تواند مانع ورود هر متجاوز و بیگانه‌ای گردد و فضایی امن را برای ساکنان ساختمان فراهم سازد. همچنین قاب های آلومینیومی نیز مقاومت خوبی در برابر شکسته شدن و بریده شدن دارند.

عایق بندی

در مقایسه پنجره آلومینیوم با upvc و سایر انواع پنجره ها، می توان گفت که هنگام استفاده از در و پنجره های جدید، بهره وری انرژی دغدغه ذهنی همه است و انتخاب مواد استفاده شده در برابر گرما و حفظ انرژی داخلی بر نحوه انتخاب شما اثر گذار خواهد بود. پنجره های نسل جدید آلومینیومی این ویژگی را دارند.

دوام

فلز آلومینیوم در برابر شدیدترین عناصر ماندگاری دارد و تحت تأثیر پوسیدگی و خوردگی قرار نمی گیرد. متوسط عمر پنجره های آلومینیومی در شرایط سخت تا 50 سال برآورد شده است. یکی از معایب پنجره های یو پی وی سی مقاومت کم در برابر شرایط جوی میباشد که در طول زمان دچار ترک، پوسته پوسته شدن رنگ میشود و متوسط عمر پنجره های upvc در شرایط سخت 12 تا 20 سال برآورد شده است.

قابل بازیافت

پنجره های upvc از مواد قابل بازیافت ساخته می شوند مواد مورد استفاده در این پنجره ها می توانند در تولید لوله، اتصالات لوله کشی و موارد دیگر مورد استفاده مجدد قرار گیرند. در صورتی که فلز آلومینیوم کاملا سازگار با محیط زیست هستند و جنس آنها به گونه ای است تا حداقل تأثیر را بر محیط می گذارند و بازیافت آن باعث کم شدن خواص این فلز نمیشود.

تفاوت پنجره آلومینیومی با upvc می توان دریافت که چرا با وجود تفاوت قیمت پنجره دوجداره الومینیوم با upvc گزینه مناسب تر همواره ترمال بریک است.

پنجره UPVC مقاوم تر است یا پنجره آلومینیومی ؟ پنجره UPVC با کیفیت بالا و قیمت عالی

پنجره upvc با کیفیت بالا و قیمت عالی در مجتمع صنعتی آلومینیوم پیمان قابل سفارش است. انواع قاب و پنجره ها در جنسهای مختلف از جمله درب و پنجره upvc، پنجره چوبی سنتی، پنجره آلومینیومی و… از گذشته تا کنون در ساخت پنجره های ساختمان های اداری و منازل مسکونی استفاده می شدند. اما امروزه انواع مدل پنجره دوجداره در جنسها و طرح های مختلف تولید می شوند که نسبت به قبل از مزایای بیشتری برخوردار هستند. پنجره های آلومینیومی دارای قدمت زیادی هستند سالهاست که  از فلز آلومینیوم در ساخت  درب و پنجره دوجداره استفاده می شود. برخلاف آهن و فولاد آلومینیوم به دلیل سبک بودن و قالب پذیری آسانتر مورد استقبال تولید کنندگان قرار گرفته و امروزه در انواع طرح ها، رنگ و فرمهای مختلف در دسترس عموم قرار گرفته است.

پنجره upvc با مناسب ترین قیمت و کیفیت درجه یک آماده ارائه خدمات مطلوب به مشتریان گرامی در مجتمع صنعتی آلومینیوم پیمان می باشد.

 

پنجره های UPVC

پنجره های upvc از جمله جدیدترین مدل های در و پنجره دوجداره هستند که علاوه بر عایق حرارتی مانع ورود امواج صوتی و آلودگی به فضای داخل می شوند. این پنجره ها زیبا و مقرون به صرفه هستند و اغلب جایگزین پنجره های چوبی و آهنی می شوند. امروزه در اغلب ساخت و سازهای ساختمانی از پنجره های upvc استفاده می شود. بسیاری از ویژگی های پنجره های upvc با پنجره های آلومینیومی مشابه است. با این حال upvc نسبت به آلومینیومی دارای محدودیت هایی نیز می باشد. قالب پنجره های upvc یکسان است. تنوع طراحی قالب در پنجره های upvc نسبت به پنجره های آلومینیومی کمتر است. به همین ترتیب تنها از یک مدل قاب پنجره می توان استفاده کرد. همچنین upvc در چند رنگ و طرح خاص تولید می شود. که می تواند برای طراحان محدودیت ایجاد کند. پنجره های آلومینیومی با انواع طراحی و در رنگ های متنوع و بیشمار از جمله مواردی است که می تواند برای تمامی طراحان در سبک های مختلف جذاب باشد. استفاده از سیستم ترمال بریک نیز باعث عایق بندی پنجره ها می شود که علاوه بر زیبایی بر کیفیت پنجره ها می افزاید.

پنجره آلومینیومی نیاز به پشتیبانی ندارد

پنجره آلومینیومی نسبت به درب و پنجره upvc مقاومت بسیار بالایی دارد زیرا ذاتاً آلومینیوم فلز قوی است به این معنی که بدون نیاز به پشتیبانی و یا استفاده از قالبهای عریض و پهن می‌تواند در پنجره و درب آلومینیومی کشویی بزرگ استفاده شود. این عاملی است که باعث می‌شود از بیشترین فضای ممکن برای شیشه استفاده کنید و نمای زیباتری به خانه و فضای مسکونی و تجاری خود دهید.

پنجره upvc با مناسب ترین قیمت و کیفیت درجه یک آماده ارائه خدمات مطلوب به مشتریان گرامی در مجتمع صنعتی آلومینیوم پیمان می باشد.

 

استفاده از تکنولوژی های جدید در پنجره های آلومینیومی

با وجود سبکی، فلز آلومینیوم مقاومت نسبتا بالایی دارد و استفاده از روش شکست حرارتی در ساخت انواع مدل پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک علاوه بر تقویت استحکام این پنجره ها عایق خوبی در برابر حرارت و برودت هوای خارج از ساختمان خواهد بود. همچنین استفاده از نوار های پلی آمید که دو قسمت داخلی و خارجی پنجره را از یکدیگر جدا می کند علاوه بر ایجاد عایق حرارتی برای جلوگیری از ورود امواج صوتی نیز بسیار مؤثر است همچنین ضربه و فشار حاصل از نیروهای خارجی در پنجره را نیز دفع می کند. پنجره های ترمال بریک آلومینیومی باعث کاهش لرزش است و نسبت به سایر درب و پنجره upvc درچار آسیب کمتری می شود که گزینه مناسبی در ساخت ساختمان های ضد زلزله خواهد بود.

مقاومت پنجره های آلومینیومی در برابر آتش سوزی

پنجره های آلومینیومی در حوادثی نظیر آتش سوزی نسبت به سایر پنجره های فلزی، پنجره upvc و پنجره چوبی دوجداره و… در برابر اشتعال مقاومت بالاتری دارند.

در پنجره های ترمال بریک آلومینیومی از شیشه های تک جداره،شیشه دوجداره  و شیشه های ضد سرقت استفاده می شود که با وجود باریک بودن شیشه به انواع مدل پنجره دوجداره بسیار قوی متصل شده اند به این معنی که حتی زمانی که شیشه شکسته شود به لایه می چسبد. که خود عامل خوبی برای پیشگیری از سرقت و ورود بدون اجازه است.

 

فلز آلومینیوم  سازگار با طبیعت

انبساط و انقباض در بسیاری از فلزات باعث تغییر شکل می‌شود بطور مثال فولاد که جزء مقاوم ترین فلزات است، در دمای پایین بسیار شکننده است اما فلز آلومینیوم  در برابر افت دما واکنش کششی از خود نشان داده و مقاومت بیشتری دارند. همچنین آلومینیوم قابلیت استفاده مجدد را خواهد داشت به این ترتیب ماده ای سازگار با محیط زیست است و پس از ذوب کردن آلومینیومی قوی تر و محکم تر تولید می شود.

پنجره آلومینیومی کشویی

پنجره آلومینیومی کشویی خود به انواع مختلفی تقسیم می شوند که برای انواع سلایق و کاربردهای مختلف مفید خواهند بود. بطور مثال درب آلومینیومی کشویی نرمال در مقایسه با درب آلومینیومی کشویی ترمال بریک  از نظر عایق بودن با هم متفاوت هستن و انتخاب هر یک از سیستم ها  بستگی به نیاز و سبک ساختمان خواهد داشت.

پنجره upvc با مناسب ترین قیمت و کیفیت درجه یک آماده ارائه خدمات مطلوب به مشتریان گرامی در مجتمع صنعتی آلومینیوم پیمان می باشد.

سوالات متداول تفاوت پنجره آلومینیومی با UPVC

تفاوت پنجره آلومینیومی با UPVC در زمینه های متعدد باعث شده است تا کفه ی ترازو به سمت محصول آلومینیومی سنگین تر باشد. به واقع پنجره های آلومینیومی با کسب نمره بهتر در زمینه زیبایی، دوام، بازیافت و امنیت به گزینه مناسب تری برای ساختمان ها تبدیل شده اند.

برای پنجره خانه از upvc استفاده کنیم یا از پنجره های آلومینیومی؟

انتخاب نوع پنجره بسته به نیاز و انتظارات شما می تواند متفاوت باشد. پنجره های upvc با عایق بندی و شیشه های دوجداره مانع نفوذ سرما به داخل می شوند. همچنین پنجره های آلومینومی نیز با استفاده از شکست حرارتی، درزگیر مناسب و شیشه های دوجداره مقاومت و استحکام و دوام بالایی داشته که می توانند تا ده ها سال با کیفیت اولیه مورد استفاده قرار گیرند.

کدام نوع پنجره ارزانتر است آلومینیومی یا upvc؟

پنجره های upvc بطور کلی از نظر قیمت هزینه کمتری را شامل می شوند نصب پنجره های آلومینیومی همواره گرانتر می شود. مصالح بالاتر، هزینه ساخت و… اما در دراز مدت آلومینیوم می تواند بسیار مقرون به صرفه تر باشد چراکه ماده مقاومتری نسبت به پنجره های upvc دارد.

تفاوت پنجره آلومینیومی و upvc از نظر مقاومت و استحکام چیست؟

پنجره های آلومینیومی در برابر حرارت بالا مقاوم تر هستند. به طول مثال می توان حین آتشسوزی و یا سوانح اینچنین را ذکر کرد. پنجره های upvc در حرارت بالا ذوب می شوند و کاملا غیرقابل استفاده خواهند شد درحالی که پنجره های آلومینیومی در برابر برودت و همچنین حرارت مقاومت بالاتری دارند.

پنجره های آلومینومی چه مزیتی نسبت به پنجره های upvc دارند؟

بطور کلی از نظر کیفیت و کارایی دو پنجره با یکدیگر تفاوتی ندارند. مهمترین مورد عمر مفید پنجره ها هستند که در پنجره های آلومینیومی دو تا سه برابر بیشتر دوام خواهند داشت. همچنین امکان طراحی های متنوع درب های آلومینیومی بیشتر است به این ترتیب در معماری های متنوع می توان از آلومینیوم استفاده کرد.

منبع: peymanaluminum.com

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.